Wednesday, May 8, 2013

:) Persediaan :)



 Hello My Furiendsss :) :') :/

hmmm!tak lama lagi dah nak Peperiksaan Penggal 1 . persediaan pun belum cukup . macam mana nak dapat Mumtaz nih. ...aiyaaa!!! . lagi seminggu saja lagi untuk persediaan . kat kelas semua pakat dok ulang kaji . *haha semua dok berebut nak dapat number 1 . dapatkah peluang untuk mendapat number 1? 

selepas Peperiksaan Penggal 1 habis , ada kem pulak . adusss , x dan lah nak rehat . dah lah kem tu sekali dengan kak tingkatan 2 . dah lah kak2 tingkatan 2 tu gedik2 belaka!! . abih lah dengan jeritan gedik depa kat sana tuh!*sabaq2 . tapi adalah setengah yang baik . 

lepas balik kem tuh barulah boleh rehat . pastuh mak ajak pergi umah tok pulak dekat Pahang . x pa tu boleh rehat dekat Cameron Highlands . *hehe

hmmm...apa2lah , bye .Assalamualaikum... (tak jawab dosa!)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam. Gudluck dik azra:) comey pic kat atas tuu

    ReplyDelete

Jom Komen !
Saya hargai komen anda tauu ;)

 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...