Sunday, May 26, 2013

Teringin Nak Pergi..

                               

  
 Teringin nak pergi Kidzania!!! sapa yang pernah pergi tuh bertuahlah . aku dah cakap dekat mak nak pi Kidzania . mak kata itu permainan budak kecik . tapi kan orang besar pun boleh main jugak . tak semestinya budak besar tak boleh main . * lagipun aku masih budak lagiii .  pastuh mak kta , alang2 balik kampung kat Pahang pi lah KL , kan dekat . pastuh aku kata tak payah lah masa tuh nak buka sekolah dah bek tak yah . pastuh mak aku kata hmmm kalau nak pi pun tunggu bulan 12 nie pulak lah .... Yeahhh!!!! Insyaallah , kalau ada duit boleh p.   
                 
                                                              
                                                                                  



Tengok budak2 nie buat macam seronok ja.... nak main jugak ... nak rasa jugak jadi bomba ,doktor & lain2 .  hmm..nak kumpul duit banyak2 pastuh nak pergi sana .... dan nak buat yang terbaik bagi Peperiksaan Penggal Akhir boleh bodek mak abah pergi sana . dan nak pergi macam2 kat Kuala Lumpur tuh .... 




ICT nie kami sekeluarga memang cadang nak pergi . tapi tak tau bila lagi ....
#salamsemua


2 comments:

  1. wah seronoknya dapat jalan2.. tetiba rasa nak prgi jugak :)

    ReplyDelete

Jom Komen !
Saya hargai komen anda tauu ;)

 
This Blog Are Protected By Me . DO NOT OPEN MY PAGESOURCE . Full Designed by -Nur Irdina Zakaria-
...